Nabór na Asystenta Osobistego Osoby Niepełnosprawnej
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wysokiem Mazowieckiem informuje, iż od stycznia 2020 r. Powiat Wysokomazowiecki przystępuje do realizacji Programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej” – edycja 2019-2020 w ramach Solidarnościowego Funduszu Wsparcia Osób Niepełnosprawnych. W związku z tym zatrudni od stycznia 2020 r. dwie osoby na stanowisko - Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej.
Warunki zatrudnienia – umowa zlecenie
Liczba zaplanowanych godzin usług w 2020 r. dla jednego asystenta - 1332/miesięcznie 111
Liczba wytypowanych osób dla jednego asystenta - 5
Koszt jednej godziny świadczenia usług - 30 zł
- 1. Usługi asystenta może świadczyć:
a) osoba posiadająca dyplom potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w zawodzie asystent osoby niepełnosprawnej;
b) osoba z wykształceniem przynajmniej średnim posiadająca, co najmniej roczne, udokumentowane doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy osobom niepełnosprawnym.
- 2. Usługi asystenta w szczególności mogą polegać na pomocy asystenta w:
a) wyjściu, powrocie oraz/lub dojazdach w wybrane przez uczestnika Programu miejsce (np. dom, praca, placówki oświatowe i szkoleniowe, świątynie, placówki służby zdrowia i rehabilitacyjne, gabinety lekarskie, urzędy, znajomi, rodzina, instytucje finansowe, wydarzenia kulturalne/rozrywkowe/społeczne/sportowe itp.),
b) wyjściu, powrocie oraz/ lub dojazdach na rehabilitację i zajęcia terapeutyczne,
c) zakupach, z zastrzeżeniem aktywnego udziału uczestnika Programu przy ich realizacji,
d) załatwianiu spraw urzędowych,
e) nawiązaniu kontaktu/ współpracy z różnego rodzaju organizacjami,
f) korzystaniu z dóbr kultury.
- 3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku oraz zasady realizacji zadania określa Program Ministra Rodziny Pracy i Polityki Społecznej
- 4. Wymagane dokumenty :
a) CV i list motywacyjny,
b) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i zdobyte umiejętności.
Wszelkich informacji o zatrudnieniu można uzyskać telefonicznie pod numerem 86 306 72 08 lub osobiście w godzinach pracy Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wysokiem Mazowieckiem.
Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podaniem danych oferenta wraz z nr telefonu do kontaktu oraz z dopiskiem „Nabór na asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej. Nie otwierać” w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wysokiem Mazowieckiem przy ul. Mickiewicza 1, 18-200 Wysokie Mazowieckie pokój nr 1 lub przesłać pocztą na ten sam adres w terminie do dnia 31 grudnia 2019 roku do godziny 1200. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do urzędu. Osoby spełniające powyższe kryteria i zakwalifikowane do zatrudnienia zostaną poinformowane telefonicznie.