Ponowny nabór na Asystenta Osobistego Osoby Niepełnosprawnej


Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wysokiem Mazowieckiem informuje, iż od stycznia 2020 r. Powiat Wysokomazowiecki przystąpił do realizacji Programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej” – edycja 2019-2020 w ramach Solidarnościowego Funduszu Wsparcia Osób Niepełnosprawnych. W związku z tym zatrudni osobę na stanowisko - Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej.

 

Warunki zatrudnienia – umowa zlecenie

Liczba zaplanowanych godzin usług w 2020 r. dla asystenta - 1332/miesięcznie 111

Liczba wytypowanych osób dla asystenta - 5

Koszt jednej godziny świadczenia usług - 30 zł

 

1. Usługi asystenta może świadczyć:

a) osoba posiadająca dyplom potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w zawodzie asystent osoby niepełnosprawnej;

b) osoba z wykształceniem przynajmniej średnim posiadająca, co najmniej roczne, udokumentowane doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy osobom niepełnosprawnym.

 

2. Usługi asystenta w szczególności mogą polegać na pomocy asystenta w:

a) wyjściu, powrocie oraz/lub dojazdach w wybrane przez uczestnika Programu miejsce (np. dom, praca, placówki oświatowe i szkoleniowe, świątynie, placówki służby zdrowia i rehabilitacyjne, gabinety lekarskie, urzędy, znajomi, rodzina, instytucje finansowe, wydarzenia kulturalne/rozrywkowe/społeczne/sportowe itp.),

b) wyjściu, powrocie oraz/ lub dojazdach na rehabilitację i zajęcia terapeutyczne,

c) zakupach, z zastrzeżeniem aktywnego udziału uczestnika Programu przy ich realizacji,

d) załatwianiu spraw urzędowych,

e) nawiązaniu kontaktu/ współpracy z różnego rodzaju organizacjami,

f) korzystaniu z dóbr kultury.

 

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku oraz zasady realizacji zadania określa Program Ministra Rodziny Pracy i Polityki Społecznej

 

4. Wymagane dokumenty :

a) CV i list motywacyjny,

b) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i zdobyte umiejętności.

 

Wszelkich informacji o zatrudnieniu można uzyskać telefonicznie pod numerem 86 306 72 08 lub osobiście w godzinach pracy Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wysokiem Mazowieckiem. Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podaniem danych oferenta wraz z nr telefonu do kontaktu oraz z dopiskiem „Nabór na asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej. Nie otwierać” w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wysokiem Mazowieckiem przy ul. Mickiewicza 1, 18-200 Wysokie Mazowieckie pokój nr 1 lub przesłać pocztą na ten sam adres w terminie do dnia 26 lutego 2020 roku do godziny 12 00 .

 

O zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do urzędu. Osoby spełniające powyższe kryteria i zakwalifikowane do zatrudnienia zostaną poinformowane telefonicznie.

 

Iwona Kalinowska Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wysokiem Mazowieckiem

 

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata na pracownika